Повернення і обмін

Корпоративна етика  Akira.in.ua налаштована вирішувати всі нестандартні ситуації з позиції загальнолюдської емпатії, взаємоповаги та лояльності.

Зверніть будь-ласка увагу, що обмін або повернення Товару неналежної якості проводиться відповідно до умов Публічного договору купівлі-продажу, розміщеного на сайті та положень Закону України «Про захист прав споживачів» Доводимо до Вашого відома, що відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19 березня 1994 року, продовольчі товари належної якості, біологічно активні добавки, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни, парфюмерно-косметичні вироби, товари в аерозольній упаковці, поверненню та обміну не підлягають.

При отриманні Товару Клієнт повинен у присутності представника служби доставки (перевізника) перевірити відповідність Товару якісним і кількісним характеристикам (найменування Товару, кількість, комплектність, цілісність упаковки). Клієнт під час приймання Товару підтверджує своїм підписом в товарному чеку або транспортній накладній на доставку Товару, що не має претензій до кількості, зовнішнього вигляду, цілісності упаковки і комплектності Товару.

У випадку наявності в поставленому Товарі вищезазначених недоліків Клієнт  в приміщенні служби доставки зафіксуває такі недоліки за допомогою засобів фото або відео зйомки та не пізніше наступного робочого дня, разом з відповідним листом-повідомленням направити такі матеріали Продавцю. У разі невиконання вищезазначеної вимоги Товар вважається таким, що повністю відповідає замовленню, прийнятий Клієнтом без зауважень та поверненню не підлягає.

Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», провадиться Продавцем за умови надання Клієнтом документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли внаслідок порушення Клієнтом правил користування або зберігання Товару.

Продавець не несе відповідальності за шкоду, що може бути заподіяна Клієнту внаслідок наявності у Клієнта протипоказань щодо використання Товару, неналежного зберігання Товару, використання Товару не за його прямим призначенням або без дотримання дозування або інших рекомендацій виробника Товару.

Повернення Клієнту вартості Товару неналежної якості або його обмін здійснюється в порядку та протягом строків, встановлених Законом України «Про захист прав споживачів». Вартість Товару неналежної якості підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Клієнта, при цьому всі витрати по поверненню Продавцю Товару неналежної якості (доставці) несе Продавець.